Friday, April 12, 2013

rph2013 15


Rph minggu 15/2013
8 April 2013 -  12 April   2013
BM 6AK3
TARIKH
HARI
MASA
8 April   2013
ISNIN
3 dan 4

TAJUK
Sub-tajuk
Konsep Subjek dan predikat
Objektif
Pelajar-pelajar dapat menyatakan konsep subjek dan predikat
aktiviti
Perbincangan dan bersoal jawab
Rujukan
BM Penggal ke 2
refleksi
Pelajar-pelajar dapat menyatakan konsep subjek dan predikat.

BM 4S2
TARIKH
HARI
MASA
8 April   2013
ISNIN
7 dan 8
TAJUK
Sub-tajuk
Persiapan untuk ULBS


BM 4S2
TARIKH
HARI
MASA
9 April   2013
SELASA
6 dan 7
TAJUK
Sub-tajuk
ULBS dijalankan- 8 orng calon ditaksir- Modul Individu
BM 6RK 5
TARIKH
HARI
MASA
10  April   2013
RABU
1 dan 2
TAJUK
Sub-tajuk
Pelajar belum melapor diri

BM 6AK3
TARIKH
HARI
MASA
10 April   2013
Rabu
7 dan 8
TAJUK
Sub-tajuk
Konsep Klausa –Klausa bebas dan Tak bebas
Objektif
Pelajar-pelajar dapat menerangkan konsep Klausa bebas dan tak bebas
aktiviti
Perbincangan, penerangan dan bersoaljawab
rujukan
Teks penggal 2
Refleksi
Kesemua pelajar dapat menerangkan klausa bebas dan tak bebas.

 BM 6RK 5
TARIKH
HARI
MASA
11 April  2013
KHAMIS
3 dan 4
TAJUK
Sub-tajuk
Pelajar belum melapor diri

BM 4S2
TARIKH
HARI
MASA
 11 April  2013
KHAMIS
3 DAN 4
TAJUK
Sub-tajuk
ULBS dijalankan – 8 orang lagi calon ditaksir

BM 6AK3
TARIKH
HARI
MASA
 11 April 2013
KHAMIS
7 dan 8
TAJUK
Sub-tajuk
Konsep Frasa
4 jenis frasa-FN, FK, FA dan FS
Frasa Endosentrik – FN, FK, dan FA
Frasa Eksosentrik - FS
Objektif
Pelajar-pelajar dapat menerang 4 jenis frasa iaitu FN, FK, FA dan FK
Aktiviti
Penerangan dan bersoaljawab
Rujukan
Teks penggal 2
Refleksi
Kesemua pelajar dapat menerangkan 4 jenis frasa iaitu FN, FK, FA dan FS

 BM 6AK3
TARIKH
HARI
MASA
12 April  2013
Jumaat
3 dan 4
TAJUK
Sub-tajuk
Pelajar-pelajar belum melapor diri

 BM 6AK3
TARIKH
HARI
MASA
12 April   2013
JUMAAT
5 dan 6
TAJUK
Sub-tajuk
Latihan-latihan bahagian B
Objektif
Pelajar-pelajar dapat menjawab latihan-latihan dalam bahagian B
Aktiviti
Menjawab soalan-soalan latihan
Refleksi
Pelajar-pelajar telah menjawab soalan-soalan latihan yang disediakan.


No comments:

Post a Comment