Rph
minggu 15/2013
8
April 2013 - 12 April 2013
BM
6AK3
TARIKH
HARI
MASA
|
8
April 2013
ISNIN
3
dan 4
|
TAJUK
Sub-tajuk
|
Konsep Subjek dan predikat
|
Objektif
|
Pelajar-pelajar dapat menyatakan konsep subjek
dan predikat
|
aktiviti
|
Perbincangan dan bersoal jawab
|
Rujukan
|
BM Penggal ke 2
|
refleksi
|
Pelajar-pelajar dapat menyatakan konsep subjek
dan predikat.
|
BM 4S2
TARIKH
HARI
MASA
|
8
April 2013
ISNIN
7
dan 8
|
TAJUK
Sub-tajuk
|
Persiapan
untuk ULBS
|
BM 4S2
TARIKH
HARI
MASA
|
9
April 2013
SELASA
6
dan 7
|
TAJUK
Sub-tajuk
|
ULBS dijalankan- 8 orng calon ditaksir- Modul
Individu
|
BM
6RK 5
TARIKH
HARI
MASA
|
10 April
2013
RABU
1
dan 2
|
TAJUK
Sub-tajuk
|
Pelajar
belum melapor diri
|
BM 6AK3
TARIKH
HARI
MASA
|
10
April 2013
Rabu
7
dan 8
|
TAJUK
Sub-tajuk
|
Konsep
Klausa –Klausa bebas dan Tak bebas
|
Objektif
|
Pelajar-pelajar
dapat menerangkan konsep Klausa bebas dan tak bebas
|
aktiviti
|
Perbincangan,
penerangan dan bersoaljawab
|
rujukan
|
Teks
penggal 2
|
Refleksi
|
Kesemua
pelajar dapat menerangkan klausa bebas dan tak bebas.
|
BM
6RK 5
TARIKH
HARI
MASA
|
11
April 2013
KHAMIS
3
dan 4
|
TAJUK
Sub-tajuk
|
Pelajar
belum melapor diri
|
BM 4S2
TARIKH
HARI
MASA
|
11 April
2013
KHAMIS
3
DAN 4
|
TAJUK
Sub-tajuk
|
ULBS
dijalankan – 8 orang lagi calon ditaksir
|
BM
6AK3
TARIKH
HARI
MASA
|
11 April 2013
KHAMIS
7
dan 8
|
TAJUK
Sub-tajuk
|
Konsep
Frasa
4
jenis frasa-FN, FK, FA dan FS
Frasa
Endosentrik – FN, FK, dan FA
Frasa
Eksosentrik - FS
|
Objektif
|
Pelajar-pelajar
dapat menerang 4 jenis frasa iaitu FN, FK, FA dan FK
|
Aktiviti
|
Penerangan
dan bersoaljawab
|
Rujukan
|
Teks
penggal 2
|
Refleksi
|
Kesemua
pelajar dapat menerangkan 4 jenis frasa iaitu FN, FK, FA dan FS
|
BM
6AK3
TARIKH
HARI
MASA
|
12
April 2013
Jumaat
3
dan 4
|
TAJUK
Sub-tajuk
|
Pelajar-pelajar
belum melapor diri
|
BM
6AK3
TARIKH
HARI
MASA
|
12
April 2013
JUMAAT
5
dan 6
|
TAJUK
Sub-tajuk
|
Latihan-latihan
bahagian B
|
Objektif
|
Pelajar-pelajar
dapat menjawab latihan-latihan dalam bahagian B
|
Aktiviti
|
Menjawab
soalan-soalan latihan
|
Refleksi
|
Pelajar-pelajar
telah menjawab soalan-soalan latihan yang disediakan.
|
No comments:
Post a Comment