Tuesday, April 2, 2013

rph2013 9


Rph minggu 9
25 Februari -2 Mac/2013

BM 6AK4
TARIKH
HARI
MASA
25   Februari   2013
ISNIN
3 dan 4

TAJUK
Sub-tajuk
ProseKonsep klausa
Objektif
Pelajar-pelajar dapat menyatakan cirri-ciri klausa
aktiviti
Perbincangan dan bersoal jawab
Rujukan
BM Penggal ke 2
refleksi
Pelajar-pelajar dapat menyatakan konsep dan cirri-ciri klausa

4S2
TARIKH
HARI
MASA
25   Februari   2013
ISNIN
7 dan 8
TAJUK
Sub-tajuk
Peperiksaan pertengahan penggal
Objektif

aktiviti

Rujukan

refleksi


4S2
TARIKH
HARI
MASA
19  Februari i  2013
SELASA
6 dan 7
TAJUK
Sub-tajuk
Mengiringi pelajar ke pertandingan lagu puisi di SMK Asajaya 2
Objektif

aktiviti

Rujukan

Refleksi


BM 6RK 5
TARIKH
HARI
MASA
20  Februari   2013
RABU
1 dan 2
TAJUK
Sub-tajuk
Pelajar belum melapor diri

6AK3
TARIKH
HARI
MASA
27  Februari 2013
Rabu
7 dan 8
TAJUK
Sub-tajuk
Sintaksis-konsep klausa

Objektif
Pelajar-pelajar dapat menyatakan konsep dan cirri-ciri klausa
aktiviti
Perbincangan, dan penerangan
rujukan
Pra-U STPM Penggal 2  ms 25
Refleksi
Kesemua pelajar dapat menyatakan cirri-ciri dan konsep klausa

BM 6RK 5
TARIKH
HARI
MASA
28 Februari   2013
KHAMIS
3 dan 4
TAJUK
Sub-tajuk
Pelajar belum melapor diri

4S2
TARIKH
HARI
MASA
 28  Februari  2013
KHAMIS
3 DAN 4
TAJUK
Sub-tajuk
Peperiksan pertenganhan penggal
OBJEKTIF

AKTIVITI

RUJUKAN

REFLEKSI/CATATAN
.

BM 6AK3
TARIKH
HARI
MASA
 28 Februari i 2013
KHAMIS
7 dan 8
TAJUK
Sub-tajuk
sintaksis
konsep frasa
Objektif
Pelajar-pelajar dapat menyatakan konsep ayat
Aktiviti
Bersoal-jawab, perbincangan dn latihan
Rujukan
Pra-U STPM penggal 2
Refleksi
Kesemua pelajar dapat menyatakan konsep ayat

BM 6AK3
TARIKH
HARI
MASA
1  Mac   2013
Jumaat
3 dan 4
TAJUK
Sub-tajuk
Pelajar-pelajar belum melapor diri


BM 6AK3
TARIKH
HARI
MASA
1 Mac   2013
JUMAAT
5 dan 6
TAJUK
Sub-tajuk

PBS Karangan Berformat
Mendedahkan karangan berformat kepada pelajar

Kelas Gantian 2 Mac 2013 (mengganti Jumaat)

BM 6AK3
TARIKH
HARI
MASA
2 Mac   2013
Sabtu
5 dan 6
TAJUK
Sub-tajuk

PBS Karangan Berformat
Mendedahkan karangan berformat kepada pelajar




No comments:

Post a Comment