Rph
minggu 8
18
Februari -22 FEBRUARI /2013
BM
6AK4
TARIKH
HARI
MASA
|
18 Februari
2013
ISNIN
3
dan 4
|
TAJUK
Sub-tajuk
|
Proses Pembentukan kata - Penggandaan
|
Objektif
|
Pelajar-pelajar dapat menyatakan proses
pembentukan kata secra penggandaan
|
aktiviti
|
Perbincangan dan bersoal jawab
|
Rujukan
|
BM Penggal ke 2
|
refleksi
|
Pelajar-pelajar dapat menyatakan proses
pembentukan kata secara pemajmukan.
|
4S2
TARIKH
HARI
MASA
|
18 Februari
2013
ISNIN
7
dan 8
|
TAJUK
Sub-tajuk
|
Peperiksaan
pertengahan penggal
|
Objektif
|
|
aktiviti
|
|
Rujukan
|
|
refleksi
|
|
4S2
TARIKH
HARI
MASA
|
19 Februari i
2013
SELASA
6
dan 7
|
TAJUK
Sub-tajuk
|
Peperiksaan pertengan penggal
|
Objektif
|
|
aktiviti
|
|
Rujukan
|
|
Refleksi
|
|
BM
6RK 5
TARIKH
HARI
MASA
|
20 Februari
2013
RABU
1
dan 2
|
TAJUK
Sub-tajuk
|
Pelajar
belum melapor diri
|
6AK3
TARIKH
HARI
MASA
|
20 Februari 2013
Rabu
7
dan 8
|
TAJUK
Sub-tajuk
|
Proses
pembentukan kata
pengakroniman
|
Objektif
|
Proses
pembentukan kata secara pengakroniman
|
aktiviti
|
Perbincangan,
dan penerangan
|
rujukan
|
Pra-U
STPM Penggal 2 ms 25
|
Refleksi
|
Kesemua
pelajar dapat menyatakan proses pembentukan ayat iaitu pengakroniman
|
BM
6RK 5
TARIKH
HARI
MASA
|
21
Februari 2013
KHAMIS
3
dan 4
|
TAJUK
Sub-tajuk
|
Pelajar
belum melapor diri
|
4S2
TARIKH
HARI
MASA
|
21 Februari 2013
KHAMIS
3
DAN 4
|
TAJUK
Sub-tajuk
|
Peperiksan
pertenganhanpenggal
|
OBJEKTIF
|
|
AKTIVITI
|
|
RUJUKAN
|
|
REFLEKSI/CATATAN
|
.
|
BM
6AK3
TARIKH
HARI
MASA
|
21 Februari i 2013
KHAMIS
7
dan 8
|
TAJUK
Sub-tajuk
|
sintaksis
konsep
ayat
|
Objektif
|
Pelajar-pelajar
dapat menyatakan konsep ayat
|
Aktiviti
|
Bersoal-jawab,
perbincangan dn latihan
|
Rujukan
|
Pra-U
STPM penggal 2
|
Refleksi
|
Kesemua
pelajar dapat menyatakan konsep ayat
|
BM
6AK3
TARIKH
HARI
MASA
|
22
Februari 2013
Jumaat
3
dan 4
|
TAJUK
Sub-tajuk
|
Pelajar-pelajar
belum melapor diri
|
BM
6AK3
TARIKH
HARI
MASA
|
22
Februari 2013
JUMAAT
5
dan 6
|
TAJUK
Sub-tajuk
|
PBS
Karangan Berformat
Mendedahkan
karangan berformat kepada pelajar
|
No comments:
Post a Comment