Rph
minggu 10/2013
4
Mac 2013 - 8
Mac 2013
BM
6AK3
TARIKH
HARI
MASA
|
8
Mac 2013
ISNIN
3
dan 4
|
TAJUK
Sub-tajuk
|
Konsep Subjek dan predikat
|
Objektif
|
Pelajar-pelajar dapat menyatakan konsep subjek
dan predikat
|
aktiviti
|
Perbincangan dan bersoal jawab
|
Rujukan
|
BM Penggal ke 2
|
refleksi
|
Pelajar-pelajar dapat menyatakan konsep subjek
dan predikat.
|
4S2
TARIKH
HARI
MASA
|
4 Mac
2013
ISNIN
7
dan 8
|
TAJUK
Sub-tajuk
|
Pembetulan
ketras jawapan ujian
|
4S2
TARIKH
HARI
MASA
|
5
Mac 2013
SELASA
6
dan 7
|
TAJUK
Sub-tajuk
|
Perbincangan soalan Ujian
|
BM
6RK 5
TARIKH
HARI
MASA
|
6
Mac 2013
RABU
1
dan 2
|
TAJUK
Sub-tajuk
|
Pelajar
belum melapor diri
|
6AK3
TARIKH
HARI
MASA
|
6
Mac 2013
Rabu
7
dan 8
|
TAJUK
Sub-tajuk
|
Sintaksis
Jenis
dan binaan Frasa-Frasa nama
|
Objektif
|
Pelajar
dapat menyatakan jenis-jenis dan binaan Frasa Nama
|
aktiviti
|
Perbincangan,
dan penerangan
|
rujukan
|
Pra-U
STPM Penggal 2 ms 27
|
Refleksi
|
Kesemua
pelajar dapat menyatakan jenis-jenis dan binaan frasa nama
|
BM
6RK 5
TARIKH
HARI
MASA
|
7
Mac 2013
KHAMIS
3
dan 4
|
TAJUK
Sub-tajuk
|
Pelajar
belum melapor diri
|
4S2
TARIKH
HARI
MASA
|
7
Februari 2013
KHAMIS
3
DAN 4
|
TAJUK
Sub-tajuk
|
TATABAHASA
AYAT
AKTIF DAN AYAT PASIF
|
OBJEKTIF
|
Pelajar-pelajar
dapat menukar ayat aktif kepada ayat pasif dan sebaliknya
|
AKTIVITI
|
Perbincangan
dan penerangan, membuat nota dan latihan
|
RUJUKAN
|
Bravo
SPM Bahasa Malaysia ms 78
|
REFLEKSI/CATATAN
|
Kesemua
pelajar dapat menukar ayat aktif kepada ayat pasif dan sebaliknya.
|
BM
6AK3
TARIKH
HARI
MASA
|
7 Mac 2013
KHAMIS
7
dan 8
|
TAJUK
Sub-tajuk
|
Sintaksis
Frasa
kerja
|
Objektif
|
Pelajar-pelajar
dapat menyatakan proses pembinaan Frasa Kerja
|
Aktiviti
|
Bersoal-jawab,
perbincangan dn latihan
|
Rujukan
|
Pra-U
STPM penggal 2
|
Refleksi
|
Kesemua
pelajar dapat menyatakan proses pembinaan Frasa Kerja
|
BM
6AK3
TARIKH
HARI
MASA
|
8
Mac 2013
Jumaat
3
dan 4
|
TAJUK
Sub-tajuk
|
Pelajar-pelajar
belum melapor diri
|
BM
6AK3
TARIKH
HARI
MASA
|
8
Mac 2013
JUMAAT
5
dan 6
|
TAJUK
Sub-tajuk
|
PBS
Karangan Berformat
Mendedahkan
karangan berformat kepada pelajar
|
No comments:
Post a Comment