Tuesday, April 2, 2013

rph2013 10


Rph minggu 10/2013
4 Mac   2013 -  8  Mac   2013
BM 6AK3
TARIKH
HARI
MASA
8 Mac   2013
ISNIN
3 dan 4

TAJUK
Sub-tajuk
Konsep Subjek dan predikat
Objektif
Pelajar-pelajar dapat menyatakan konsep subjek dan predikat
aktiviti
Perbincangan dan bersoal jawab
Rujukan
BM Penggal ke 2
refleksi
Pelajar-pelajar dapat menyatakan konsep subjek dan predikat.

4S2
TARIKH
HARI
MASA
4  Mac   2013
ISNIN
7 dan 8
TAJUK
Sub-tajuk
Pembetulan ketras jawapan ujian


4S2
TARIKH
HARI
MASA
5 Mac   2013
SELASA
6 dan 7
TAJUK
Sub-tajuk
Perbincangan soalan Ujian

BM 6RK 5
TARIKH
HARI
MASA
6 Mac   2013
RABU
1 dan 2
TAJUK
Sub-tajuk
Pelajar belum melapor diri

6AK3
TARIKH
HARI
MASA
6 Mac  2013
Rabu
7 dan 8
TAJUK
Sub-tajuk
Sintaksis
Jenis dan binaan Frasa-Frasa nama
Objektif
Pelajar dapat menyatakan jenis-jenis dan binaan Frasa Nama
aktiviti
Perbincangan, dan penerangan
rujukan
Pra-U STPM Penggal 2  ms 27
Refleksi
Kesemua pelajar dapat menyatakan jenis-jenis dan binaan frasa nama

BM 6RK 5
TARIKH
HARI
MASA
7 Mac  2013
KHAMIS
3 dan 4
TAJUK
Sub-tajuk
Pelajar belum melapor diri

4S2
TARIKH
HARI
MASA
 7  Februari  2013
KHAMIS
3 DAN 4
TAJUK
Sub-tajuk
TATABAHASA
AYAT AKTIF DAN AYAT PASIF
OBJEKTIF
Pelajar-pelajar dapat menukar ayat aktif kepada ayat pasif dan sebaliknya
AKTIVITI
Perbincangan dan penerangan, membuat nota dan latihan
RUJUKAN
Bravo SPM Bahasa Malaysia ms 78
REFLEKSI/CATATAN
Kesemua pelajar dapat menukar ayat aktif kepada ayat pasif dan sebaliknya.

BM 6AK3
TARIKH
HARI
MASA
 7 Mac 2013
KHAMIS
7 dan 8
TAJUK
Sub-tajuk
Sintaksis
Frasa kerja
Objektif
Pelajar-pelajar dapat menyatakan proses pembinaan Frasa Kerja
Aktiviti
Bersoal-jawab, perbincangan dn latihan
Rujukan
Pra-U STPM penggal 2
Refleksi
Kesemua pelajar dapat menyatakan proses pembinaan Frasa Kerja

BM 6AK3
TARIKH
HARI
MASA
8 Mac  2013
Jumaat
3 dan 4
TAJUK
Sub-tajuk
Pelajar-pelajar belum melapor diri

BM 6AK3
TARIKH
HARI
MASA
8 Mac   2013
JUMAAT
5 dan 6
TAJUK
Sub-tajuk

PBS Karangan Berformat
Mendedahkan karangan berformat kepada pelajar

No comments:

Post a Comment