MINGGU KE-14
5 April 2010 – 10 April 2010
MATA PELAJARAN :BAHASA MELAYU
TARIKH HARI MASA | 5 April 2010 ISNIN 11.30-12.05, 12.05- 12.05-12.40 (MASA 8 DAN 9) |
TAJUK SUB-TAJUK OBJEKTIF | Cuti peristiwa sempena easter Monday |
AKTIVITI | Cuti peristiwa sempena easter Monday |
CATATAN / REFLEKSI | Cuti peristiwa sempena easter Monday |
MATA PELAJARAN : BAHASA MELAYU 1
TARIKH HARI MASA | 6 April 2010 SELASA 10.55-11.30 (MASA KE-7) |
TAJUK SUB-TAJUK OBJEKTIF | FONOLOGI MENGENALPASTI BUNYI SISTEM BUNYI BAHASA MELAYU-BUNYI KONSONAN, PELAJAR-PELAJAR DAPAT
|
AKTIVITI |
|
CATATAN / REFLEKSI | PENGAJARAN MEMUASKAN |
MATA PELAJARAN : BAHASA MELAYU 1
TARIKH HARI MASA | 7 April 2010 RABU 8.15-8.50, 8.50-9.25 (MASA 3 DAN 4) |
TAJUK SUB-TAJUK OBJEKTIF | FONOLOGI CARA-CARA MEMBUNYIKAN KONSONAN PINJAMAN DAN DIFTONG PELAJAR-PELAJAR DAPAT MEMBUNYIKAN BUNYI-BUNYI KONSONAN PINJAMAN DAN DIFTONG |
AKTIVITI |
|
CATATAN / REFLEKSI | PENGAJARAN BERJALAN LANCAR |
MATA PELAJARAN : BAHASA MELAYU 2
TARIKH HARI MASA | 8 April 2010 KHAMIS 7.05-7.40, 7.40-8.15 (MASA PERTAMA DAN KEDUA) |
TAJUK SUB-TAJUK OBJEKTIF | PEMAHAMAN MENGENALPASTI MESEJ DALAM PETIKAN PELAJAR-PELAJAR DAPAT:
|
AKTIVITI |
|
CATATAN / REFLEKSI | PEL AJAR-PELAJAR MENGIKUTI PENGAJARAN DENGAN PENUH PERHATIAN DAN MELAKUKAN GERAK KERJA DENGAN BERKESAN |
MATA PELAJARAN : BAHASA MELAYU 2
TARIKH HARI MASA | 9 April 2010 JUMAAT 10.40-11.10, 11.10-11.40 ( MASA KE 7 DAN 8) |
TAJUK SUB-TAJUK OBJEKTIF | KARANGAN – BERFORMAT MENULIS KARANGAN JENIS MEMORANDUM PELAJAR-PELAJAR DAPAT MERANGKA KARANGAN DENGAN BERDASARKAN JENIS MEMORANDUM MENULIS KARANGAN JENIS MEMORANDUM |
AKTIVITI |
|
CATATAN / REFLEKSI | PELAJAR-PELAJAR DAPAT MENUIS KARANGAN JENIS MEMORANDUM DAN MEREKA AKAN MENGHANTAR KARANGAN TERSEBUT PADA SININ HADAPAN |
MATA PELAJARAN : BAHASA MELAYU 2
KELAS GANTIAN –MENGGANTI 3 JUN 2010 (KHAMIS)
TARIKH HARI MASA | 10 April 2010 SABTU 7.05 – 7.40 – 8.15 ( MASA PERTAMA DAN KEDUA) |
TAJUK SUB-TAJUK OBJEKTIF | UJIAN BULANAN 1 |
AKTIVITI | UJIAN BULANAN 1 |
CATATAN / REFLEKSI | PELAJAR-PELAJAR MENJAWAB SOALAN-SOALAN UJIAN DENGAN PENUH PHATIAN DAN KESUNGGUHAN. |
No comments:
Post a Comment