Thursday, March 13, 2014

RPH 14 10

RPH 14 10
BM 6RK1
TARIKH
HARI
MASA
 3 Mac  2014
ISNIN
1  dan 2
TAJUK
Sub-tajuk
Pelajar belum melapor diri

BM 4K3
TARIKH
HARI
MASA
  3 Mac  2014
ISNIN
7 dan 8
TAJUK
Sub-tajuk
Peperiksaan Awal Tahun

 BM 6AK5
TARIKH
HARI
MASA
  3 Mac 2014
ISNIN
8 dan 9
TAJUK
Sub-tajuk
Morfologi
Awalan PeN-Pe, Pen, Pem, Png, Peny, Penge,
OBJEKTIF
Pelajar-pelajar dapat menyatakan 6 varian awalan PeN
AKTIVITI
Perbincangan, bersoaljawab, menyalin nota
ABM
Tatabahasa Asas ms. 69
REFLEKSI
Kesemua pelajar-pelajar dapat menyatakan 6 varian awalan PeN.

BM 6AK5
TARIKH
HARI
MASA
  4 Mac  2014
Selasa
3 dan 4
TAJUK
Sub-tajuk
Morfologi
Awalan PeN-fungsi dan makna
Menulis Karangan  format Minit Mesyuarat
OBJEKTIF
Pelajar-pelajar dapat:
Menyatakan fungsi dan makna Awalan PeN
AKTIVITI
Perbincangan, bersoaljawab, menyalin nota
ABM
Tatabahasa Asas ms 73-74
REFLEKSI
Kesemua pelajar dapat
menyatakan fungsi dan makna Awalan PeN

 BM 6RK1
TARIKH
HARI
MASA
  4 Mac 2014
SELASA
8  dan 9
TAJUK
Sub-tajuk
Pelajar-pelajar belum mmelapor diri.

BM 6AK5
TARIKH
HARI
MASA
  5 Mac   2014
RABU
8 dan 9
TAJUK
Sub-tajuk
Morfologi
Awalan ke, bentuk, fungsi dan makna
OBJEKTIF
Pelajar-pelajar dapat:
Menyatakan bentuk, fungsi dan makna awalan ke-
AKTIVITI
Perbincangan soalan karangan format Minit Mesyuarat
ABM
Kertas edaran
REFLEKSI
Kesemua pelajar-pelajar dapat:
menyatakan bentuk, fungsi dan makna awalan ke-

BM 4K3
TARIKH
HARI
MASA
  5 Mac  2014
RABU
7 dan 8
TAJUK
Sub-tajuk
Peperiksaan Awal Tahun

BM 6AK5
TARIKH
HARI
MASA
   6 Mac  2014
kHAMIS
3 dan 4
TAJUK
Sub-tajuk
PBS-Format 8 Surat Kiriman Rasmi
OBJEKTIF
Pelajar-pelajar dapat: maklumat tentang format surat Kiriman Rasmi
AKTIVITI
Perbincangan, bersoaljawab, menyalin nota
ABM
Modul MPM untuk pelajar
REFLEKSI
Kesemua pelajar dapat maklumat tentang format Surat Kiriman Rasmi.

 BM 6RK1
TARIKH
HARI
MASA
  7 Mac  2014
JUMAAT
5  dan 6
TAJUK
Sub-tajuk
Pelajar belum melapor diri

BM 4K3
TARIKH
HARI
MASA
  7 Mac 2014
JUMAAT
7 dan 8
TAJUK
Sub-tajuk
Peperiksaan Awal Tahun
OBJEKTIF



No comments:

Post a Comment