RPH 14 06
BM 6RK1
TARIKH
HARI
MASA
|
3 FEBRUARI 2014
ISNIN
1 dan 2
|
TAJUK
Sub-tajuk
|
CUTI GANTIAN
|
BM 4K3
TARIKH
HARI
MASA
|
3 FEBRUARI 2014
ISNIN
7 dan 8
|
TAJUK
Sub-tajuk
|
CUTI GANTIAN
|
BM 6AK5
TARIKH
HARI
MASA
|
3 FEBRUARI 2014
ISNIN
8 dan 9
|
TAJUK
Sub-tajuk
|
CUTI GANTIAN
|
BM 6AK5
TARIKH
HARI
MASA
|
4 FEBRUARI 2014
SELASA
3 dan 4
Cuti Umum Maulidurrasul
|
BM 6RK1
TARIKH
HARI
MASA
|
4 FEBRUARI2014
SELASA
8 dan 9
|
TAJUK
Sub-tajuk
|
Cuti umum- Maulidurrasul
|
BM 6AK5
TARIKH
HARI
MASA
|
5 FEBRUARI 2014
RABU
8 dan 9
|
TAJUK
Sub-tajuk
|
PBS PENGGAL 2
KARANGAN BERFORMAT
Format TEKS UCAPAN- Perbincangan
|
OBJEKTIF
|
Pelajar-pelajar dapat:
Menyalin nota
|
AKTIVITI
|
Perbincangan soalan karangan
format Teks Ucapan
|
ABM
|
Kertas edaran
|
REFLEKSI
|
Pendedahan kepada pelajar megenai
format Teks Ucapan
|
BM 4K3
TARIKH
HARI
MASA
|
5 Februari 2014
RABU
7 dan 8
|
TAJUK
Sub-tajuk
|
KOMSAS-Drama
Gelanggang Tok Wali
|
OBJEKTIF
|
Pelajar-pelajar dapat:
Menyatakan
sinopsis Drama, Pemikiran, Persoalan,Plot, Gaya Bahasa Nilai dan Pengajaran
HPU: 10.0 HPK: 10.2Aras 1 (iv), 3
(i)
HPU: 3.0 HPK: 3.3Aras 2 (i)
PENGISIAN
KURIKULUM:
Ilmu : Kesusteraan Melayu
Nilai : Kesopanan,
bertanggungjawab
Bekerjasama
KBT : (a) KB-membanding dan
Membeza
(b) Kecrdasan Pelbagai
|
AKTIVITI
|
Perbincangan, bersoaljawab,
menyalin nota
|
ABM
|
Teks Bm Komsas hal, 186
VLE Frog:Antologi Harga Remaja.
|
REFLEKSI
|
Pelajar-pelajar dapat:
Menyatakan sinopsis Drama,
Pemikiran, Persoalan,Plot, Gaya Bahasa Nilai dan Pengajaran
|
BM 6RK1
TARIKH
HARI
MASA
|
6 FEBRUARI 2014
KHAMIS
1 dan 2
|
TAJUK
Sub-tajuk
|
Pelajar belum melapor diri
|
PEMULIHAN BM 4K9
TARIKH
HARI
MASA
|
6 Februari 2014
KHAMIS
3 dan 4
|
TAJUK
Sub-tajuk
|
Perkataan tersembunyi
Latihan-latihan mengisi tempat
kosong dan perkataan dalam bahasa Melayu
|
OBJEKTIF
|
Pelajar-pelajar dapat:
Mengisi mencari
perkataan-perkataan tersembunyi yang disediakan
|
AKTIVITI
|
Perbincangan, bersoaljawab,
membuat latihan
|
ABM
|
Kertas edaran
|
REFLEKSI
|
Pelajar-pelajar dapat Mengisi
mencari perkataan-perkataan tersembunyi yang disediakan
|
LATIHAN KELAS
PEMULIHAN BAHASA MALAYSIA
Latihan
Pemulihan 5
PERKATAAN
TERSEMBUNYI
B
|
B
|
O
|
S
|
T
|
K
|
U
|
M
|
A
|
T
|
A
|
U
|
O
|
L
|
A
|
M
|
A
|
N
|
K
|
D
|
M
|
L
|
L
|
A
|
T
|
I
|
H
|
K
|
T
|
G
|
N
|
L
|
L
|
A
|
A
|
U
|
O
|
O
|
A
|
A
|
T
|
A
|
S
|
D
|
T
|
U
|
N
|
D
|
A
|
K
|
B
|
U
|
T
|
G
|
A
|
K
|
K
|
A
|
G
|
A
|
G
|
J
|
B
|
K
|
A
|
D
|
A
|
Z
|
E
|
T
|
A
|
N
|
N
|
M
|
O
|
J
|
I
|
T
|
S
|
F
|
D
|
M
|
A
|
W
|
A
|
B
|
A
|
H
|
A
|
A
|
N
|
M
|
A
|
K
|
D
|
R
|
R
|
H
|
W
|
K
|
A
|
Y
|
O
|
M
|
I
|
S
|
F
|
B
|
O
|
U
|
G
|
R
|
A
|
P
|
U
|
H
|
A
|
D
|
N
|
O
|
B
|
BULAT RAMBUT ATAS MATA
RAPUH GAGAK DADIH GANDA
LATIH KEDAI TANDA BONDA
LAMAN IKAN TUNDA KATAK
ORANG UNTA KAKAK GAJAH
BM 6AK5
Latihan
Pemulihan 5
PERKATAAN
TERSEMBUNYI
B
|
B
|
O
|
S
|
T
|
K
|
U
|
M
|
A
|
T
|
A
|
U
|
O
|
L
|
A
|
M
|
A
|
N
|
K
|
D
|
M
|
L
|
L
|
A
|
T
|
I
|
H
|
K
|
T
|
G
|
N
|
L
|
L
|
A
|
A
|
U
|
O
|
O
|
A
|
A
|
T
|
A
|
S
|
D
|
T
|
U
|
N
|
D
|
A
|
K
|
B
|
U
|
T
|
G
|
A
|
K
|
K
|
A
|
G
|
A
|
G
|
J
|
B
|
K
|
A
|
D
|
A
|
Z
|
E
|
T
|
A
|
N
|
N
|
M
|
O
|
J
|
I
|
T
|
S
|
F
|
D
|
M
|
A
|
W
|
A
|
B
|
A
|
H
|
A
|
A
|
N
|
M
|
A
|
K
|
D
|
R
|
R
|
H
|
W
|
K
|
A
|
Y
|
O
|
M
|
I
|
S
|
F
|
B
|
O
|
U
|
G
|
R
|
A
|
P
|
U
|
H
|
A
|
D
|
N
|
O
|
B
|
BULAT RAMBUT ATAS MATA
RAPUH GAGAK DADIH GANDA
LATIH KEDAI TANDA BONDA
LAMAN IKAN TUNDA KATAK
ORANG UNTA KAKAK GAJAH
BM 6AK5
TARIKH
HARI
MASA
|
6 FEBRUARI 2014
KHAMIS
8 dan 9
|
TAJUK
Sub-tajuk
|
Analisis Kesalahan Bahasa
|
OBJEKTIF
|
Pelajar-pelajar dapat:
Mencari tiga kesalahan bahasa
berdasarkan petikan yang disediakan
|
AKTIVITI
|
Menulis latihan
|
ABM
|
Kertas edaran
|
REFLEKSI
|
Kesemua pelajar mencari tiga
kesalahan bahasa berdasarkan petikan yang disediakan
|
BM 6RK1
TARIKH
HARI
MASA
|
7 Februari 2014
JUMAAT
5 dan 6
|
TAJUK
Sub-tajuk
|
Pelajar belum melapor diri
|
BM 4K3
TARIKH
HARI
MASA
|
7 FEBRUARI 2014
JUMAAT
7 dan 8
|
TAJUK
Sub-tajuk
|
Program NILAM
Pembacaan buku
|
OBJEKTIF
|
Pelajar-pelajar dapat:
Membuat laporan pembacaan dan
mengisi buku NILAM
|
AKTIVITI
|
Meminjam buku, membaca buku dan
melengkap buku NILAM
|
ABM
|
Buku Bacaan
|
REFLEKSI
|
Pelajar-pelajar dapat membuat
laporan pembacaan dan mengisi buku NILAM
|
No comments:
Post a Comment